Garantinis aptarnavimas

Tų prekių, kurioms yra suteikiama gamintojo garantija, terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.

Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į UAB „Statybos tonas.. Prekes galite pristatyti patys arba naudodamiesi kurjerio paslaugomis.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus:

  1. „Fiskars” ir „Gerber” įrankiai – iki 21 kalendorinės dienos;
  2. „Milwaukee” įrankiai – jei detalė yra Lietuvoje, iki 7 kalendorinių dienų, jei reikia siųsti iš užsienio, – iki 14 kalendorinių dienų;
  3. „Ryobi” – iki 14 kalendorinių dienų.

Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje. Pristatant prekę į garantinį centrą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą, jei tokia buvo išrašyta), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas. Prekė turi būti pristatyta pilnos komplektacijos – t.y. tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • pakeistoms prekėms garantijos sąlygos skaičiuojamos iš naujo t.y. kaip ir įsigijus naują prietaisą.

Jeigu turite papildomų klausimų, susijusių su garantiniu ir pogarantiniu servisu, susisiekite:

UAB „Statybos tonas“
į.k 305063840
PVM k. LT100012239612
J.Basanavičiaus g. 6A-1, LT-69415 Kazlų Rūda
+370 629 48200
info@gtools.lt

X